piątek, 4 lutego 2011

Bohaterowie dzieciństwa

Spędzałem z nimi całe popołudnia po przyjściu ze szkoły. Wiedziałem na pamięć gdzie i kogo mogę w danym czasie spotkać. Było kilka rodzin, których członków wymieniałem z imienia i nazwiska w środku nocy. Tylu twardych ludzi, którzy latali, biegali, skakali i pływali, a ja razem z nimi.

Bill Cosby Show
Pełna chata
Airwolf
Drużyna A
McGyver
Grom w raju
Żar tropików
Przystanek Alaska
Nieustraszony
M.A.S.H.
Słoneczny patrol
Beverly Hill 90 210
Detektyw w sutannie
Policjanci z Miami
Na wariackich papierach
Gliniarz i prokurator
Dempsey i Makepeace
Dynastia

Lista mogłaby być o wiele dłuższa gdyby i pamięć była o wiele lepsza.
Dzięki Wam!

3 komentarze:

  1. grom w raju:D:D to było to z halkiem hoganem? i z tą turbo łódką? że ta łódka to niby ten grom? chyba się jednak rozwinęłam przez te wszystkie lata, wcześniej nie miałam takich rozkmin;D
    ale nr jeden jest McGyver of koz!

    OdpowiedzUsuń
  2. w ogóle to można tu komentowac?;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pati, no można cholera, można :D

    OdpowiedzUsuń