poniedziałek, 19 września 2011

Pytanie 11.

Z którą postacią historyczną najsilniej się utożsamiasz?


Długo się zastanawiałem. Może Piłsudski? Polska jest dla mnie wszystkim, ale jednak za wysokie progi jak dla mnie. Może Łokietek? Człowiek małego wzrostu a wielkiego ducha? Ja jestem człowiekiem małego ducha a wielkiego brzucha!
Tyle było tych osób. Spośród nich trzeba wybrać jedną, z którą czuję najbliższy związek. Jednak udało się. Na ratunek przybyła telewizja. Tak, telewizja z misją, telewizja z wkurzającymi reklamami i durnymi serialami made in Poland.
Wybrałem dla siebie prawdziwą perełkę, której nikt nie odmówi bycia postacią historyczną.
Najmocniej utożsamiam się z....

Wielkim Bratem!

Choć muszę przyznać, że poszedłem na łatwiznę. Mój brat jest takim wielkim bratem. Obserwuje Was nawet kiedy tego nie wiecie. A, że przykład idzie z góry...
Poza tym mój boski głos - cierpną od niego paznokcie i włosy stają dęba.
Jak porządna rozdwojona osobowość jednocześnie obserwuję i jestem obserwowany. Zrzucam to na sławę choć nikt tak na prawde nie wie jak wyglądam, jedyną moją powłoką jest ten głos...
To by mi odpowiadało, przynajmniej nie miał bym zdjęć w kolorowych gazetach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz